GRUPINIAI UŽSIĖMIMAI

GRUPINIAI UŽSIĖMIMAI

Klubo darbuotoja padės išsirinkti tinkamas treniruotes pagal Jūsų esamą fizinę būklę ir siekiamus rezultatus.

EXPRESS treniruotė Unikali efektyvi treniruotė moterims nuo 15 iki 65 metų. Užsiėmimus su izodinaminiais treniruokliais galima sulyginti su treniruotėmis vandenyje. Kai žmogus vandenyje atlieka judesius vis greičiau, tai pajaučia  stiprų vandens pasipriešinimą ir raumenų apkrovą.

Kad gautume didesnį efektą iš izodinaminės treniruotės, mes siūlome ,,Intervalinį metodą“. Jei pas moterį lėta medžiagų apykaita, tai organizmas pradeda kaupti riebalus.Treniruotė su intervalais organizmą priveda prie tokios būsenos, kai po jos dar daug valandų deginamos kalorijos.

Treniruotės ratu nereikalauja specialaus pasiruošimo, jei Jūs iš pradžių atliekate paprastus judesius pasirinkdami fizinį krūvį pagal savo jėgas.Jau po pirmo mėnesio reguliarių treniruočių Jūs pastebėsite, kad kūnas sutvirtėjo, oda sustangrėjo, nukrito nereikalingi kilogramai. Pirmą kartą į šią treniruotę ateikite 20 minučių anksčiau.

Funkcinė treniruotė – tai intensyvi jėgos treniruotė, skirta raumenų balansui bei sąnarių stabilumui gerinti, traumų rizikai mažinti, todėl ji tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. Funkcinių treniruočių metu yra lavinamos kūno fizinės savybės, o jas belavinant yra suformuojamas sportiškas ir stangrus kūnas. Treniruočių metu atliekami kompleksiniai pratimai, kurių metu apkraunama daug raumenų grupių vienu metu. 4 žvaigždutės iki 40 metų, bet priklauso nuo sportinio pasiruošimo.

Pilvo Presas + AKD – tai apatinės kūno dalies vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, skirta pilvo, sėdmenų ir kojų raumenų stiprinimui bei
gražinimui. Treniruotės pabaigoje atliekami raumenų tempimo pratimai.

Kardio-interval – Periodiškai kaitaliojant jėgos ir aero intervalus, raumenys priverčiami dirbti maksimaliu pajėgumu. Treniruotės tikslas – riebalų skilimo produktus panaudoti energijai. Oksidacija yra būtent ta vieta, kurioje riebiosios rūgštys sudeginamos. Ši treniruotė reikalauja didelės ištvermės ir aukšto fizinio pasiruošimo. Jos metu stiprėja kardio sistema, maksimaliai deginamos kalorijos ir gerinama aerobinė ištvermė.

Step-aerobika – Treniruotė su step platformomis, skambant uždegančiai muzikai. Aerobika daro teigiamą įtaką visam organizmui, stiprina kvėpavimo, širdies – kraujagyslių, raumenų ir nervų sistemas, o taip pat normalizuoja vestibiuliarinio aparato veikimą.

Taip pat labai svarbu, kad aerobika yra pakankamai efektyvi tokioms raumenų grupėms, kaip sėdmenų, apatinei klubų ir šlaunų.

Ji vysto paslankumą sąnariuose, formuoją pėdą, treniruoja pusiausvyrą ir leidžia sudeginti didelį kiekį kalorijų. Užsiėmimai apsunkinami įvairiais judesiais, kurie pradžioje rodos yra paprasti, tačiau juos atliekant būna visai nelengva, net sudėtinga. Step – aerobika, tiems kas nori sulieknėti, stiprinti kojų raumenis arba jiems yra reikalinga treniruotė širdies – kraujagyslių sistemai.

Išskirtinės step – aerobikos savybės – harmoningai išlavintas kūnas, nuostabi talija, gražūs, išraiškingi ir tikslūs judesiai. Step – aerobika greičiausias būdas „padaryti“ taliją. Bet vis dėl to labiausiai treniruojama kūno dalis bus kojos, kurios taps lieknos, stiprios ir be abejo gražios.

Fit ball – Treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms, naudojant specialius Fitness kamuolius.Atliekant pratimus ant kamuolio raumenis dar stiprina ir koordinacinė sistema (daugeliu atvejų reikia ne tik atlikti pratimą, bet ir išlaikyti pusiausvyrą). Sėdint ant kamuolio, geriau koordinuojamas juosmuo. Treniruojami pilvo ir nugaros raumenys atsakingi už taisyklingą laikyseną. Treniruotė ant kamuolio yra unikali tuo, kad priverčia silpnesnę kūno dalį ar pusę judėti (dirbti), nes jėgos skirtumą kompensuoja stipresnė dalis ar pusė, perskirstydama – perkeldama svorio centrą. Fitness kamuoliai saugo stuburą nuo kompresijos, suteikia jam taisyklingą padėtį.

Pilates – Mankšta vyksta skambant atpalaiduojančiai muzikai. Apranga nevaržanti judesių, be avalynės.

Pilatesas – tai visame pasaulyje išpopuliarėjusi mankšta. Darydami bet kokį judesį, giliai kvėpuo¬ja¬me, išmokstame pajusti savo kūną. Ši unikali pratimų sistema, kurią Džozefas Hubertas Pilatesas sukūrė dar XX amžiaus pradžioje, stiprina giluminius ir paviršinius kūno raumenys, gerina laikyseną, lankstumą bei pusiausvyrą. Dž. Pilatesas tvirtino, kad gera fizinė būklė yra pirma laimės sąlyga. Treniruočių tikslas ir rezultatas – kūno ir dvasios vienybė. Ši mankšta yra absoliučiai saugi, tinka įvairaus amžiaus žmonėms. Jei niekada nesimankštinote, tai Pilatesas gali būti puikus įvadas į kitas treniruotes. Pilatesas išvaduoja nuo įtampos, skatina ramybės ir teigiamų emocijų antplūdį.

Atliekant Pilateso pratimus, stiprėja pilvo, juosmens ir nugaros raumenys (power house iš ang. ”jėgos namai). Ypatingai tvirtėja stuburo raumenys – stabilizatoriai. Kiekvienas pratimas atliekamas susikoncentravus, laisvai, kontroliuojant save ir atitinkamai kvėpuojant. Judesiai plastiški, grakštus, tarsi jungiantis vienas kita.

Pats Dž. Pilatesas yra pasakęs: ”Po dešimties užsiėmimų pajusite skirtumą, po dvidešimties-pamatysite, po trisdešimties – tūrėsite naują kūną”.

Treniruočių metodo privalumai: gerėja kūno centro kontrolė, koordinacija, didėjo raumenų jėga ir ištvermė, stiprėja raumeninis korsetas, pasiekiama dvasinio susikaupimo kontrolė, tinka šalia kitų sporto šakų.

Kūno dizainas – Tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant svarelius, elastines gumas,pilateso ir svorinius kamuoliukus.

Nėščiųjų mankšta Dauguma būsimų mamų žino, kad mankšta šiuo laikotarpiu yra labai svarbi. Bet daugelis moterų pasimeta ir nežino kokią mankštą reikėtų rinktis, nepakenkiant savo kūdikiui. Trenerio užduotis – padėti moteriai teisingai ir saugiai sportuoti sporto salėje.

Pilates vaikams –  Pilates metodas – tai viso kūno mankštos sistema, kuria stiprinami giluminiai ir paviršiniai raumenys, lavinamas lankstumas,koordinacija.

POUND -Tai energingos, muzikalios treniruotės, kurių metu naudojamos specialios lengvos lazdelės „Ripstix”, su kuriomis atliekami ištvermę, jėgą ir širdies raumens darbą stiprinantys pratimai. Bus smagu! Kaupkit jėgas ir ateikite išbandyti!


Leave a Reply


Klubas ERVERA gruodžio 24, 25, 26, 31 d.d. ir sausio 1 d. nedirbs. Tarpšventinėmis dienomis stebėkite tvarkaraštį.

Labai nuostabus pasiūlymas! Lapkričio mėn. BODY ROLL 30 min. + 15 min. probleminėms zonoms pasirinktinai 10 kartų tik 28 eur. (įprastinė kaina 45 eur.). Body Roll 10 kartų tik 22 eur. (įprastinė kaina 30 eur.) Būtinai pasinaudokite!

Turinčios grupinių užsiėmimų abonementą klube ERVERA galite sportuoti ir tuo metu, kai nevyksta treniruotės. Mes siūlome treniruoklius, vibroplatformą, virtualias treniruotes!

Merginos, POUND treniruotė vyks tik tada, kai susirinks 5 žmonių grupė. Registracija į treniruotę būtina!

Atsivesk 3 drauges į POUND treniruotę iš kitos mokyklos ir Tau abonementas kainuos tik 12,99 eur.

Tėveliai, jau nuo 09.04 vyksta Pilates vaikams. Užsiėmimai vyks II ir IV 16.30 K. Paltaroko gimnazijoje.

Limfadrenažinis masažas - PRESOTERAPIJA. Mūsų presoterapijos kombinezonas yra 24 kamerų, užsideda iki krūtų, masažuoja ne tik kojas, sėdmenis, bet ir liemenį. Taip pat galime pritaikyti ir didelių apimčių moterims (tokios galimybės nelabai kas gali pasiūlyti!) Kaina: 30 min. - 10 kartų 55 eur., 45 min. - 10 kartų 83 eur. Tai malonu, saugu, efektyvu!

Merginos, užsiregistravus į treniruotes ar procedūras ir neatvykus, apsilankymą nuskaičiuosime!

Atkreipkite dėmesį, vėl nauji abonementai! Virtualios treniruotės 8 kartai 20 eur. (vienos tr. kaina 2.50 eur.) ir virtualios treniruotės+kokteilis 8 kartai 29 eur. (vienos tr. kaina 3,62 eur.)

Nauji abonementai: Surink grupę iš naujų žmonių, norinčių sportuoti ir Jūsų grupės nariams ,,Grupinis abonementas“ kainuos pigiau: 14 žmonių grupei – 60% pigiau, 10 žmonių grupei – 50% pigiau, 6 žmonių grupei – 40% pigiau, 4 žmonių grupei – 20% pigiau. Su grupiniu abonementu Jūs galėsite lankyti visas treniruotes, vykstančias mūsų klube kiekvienam patogiu laiku. Puikus ir naudingas pasiūlymas. Junkitės prie mūsų!

Siekiant įvertinti riebalų, raumenų, skysčių kiekį organizme mūsų klube atliekama kūno sudėties analizė. Klubo nariams 3,3 eur.. Ne klubo nariams 4 eur.

PASLAUGŲ PAKETAS = 10 EXPRESS TRENIRUOČIŲ + 10 LIMFADRENAŽINIŲ MASAŽŲ SU BODY ROLL TIK 50 eur.

Dabar galite su didele nuolaida įsigyti kolagenarijaus abonementą: 30 kartų- 65% nuolaida(19,25 eur. ) I. 10 kartų po 10 min. -70% nuolaida (6 eur.) II. 10 kartų po 15 min. -60% nuolaida (8 eur.) III.10 kartų po 20 min. -50% nuolaida (10 eur.) Įprastinė 30 k. kaina-55 eur.

Siūlome naują 10 dienų KVC (kova su viršsvoriu ir celiulitu) programą. Šiam pasiūlymui nuolaida 40%

Exspress treniruotės vyksta rytais ir vakarais. Pageidautina išankstinė registracija.

Nauja salė ir daugybė naujų paslaugų su viliojančiomis kainomis!